Strona główna » Często zadawane pytania
Czym jest surfa.pl?

Surfa.pl jest sklepem internetowym. Nasz e-sklep umożliwia wygodne zakupy przez Internet, oferując szeroki wachlarz form dostawy i płatności.

Czy mogę zamówić za pobraniem?

Tak, oczywiście. Jeśli wolisz zapłacić przy odbiorze (kurierowi lub listonoszowi), wybierz przesyłkę pobraniową.

Co z fakturą VAT?

Do każdego zamówienia wystawiamy komplet dokumentów sprzedaży: paragon fiskalny i fakturę VAT 23 %. Jeśli podczas składania zamówienia nie podałeś danych do faktury na firmę (nazwa firmy, adres i NIP), wtedy dostaniesz od nas fakturę imienną. A jeśli podasz dane firmowe – to oczywiście na te dane wystawimy fakturę VAT. 

Czy mogę zmienić dane na fakturze na firmowe?

Obecnie w naszym kraju obowiązuje przepis, że jeśli podczas składania zamówienia nie podasz danych do faktury (w tym najważniejsze: NIP-u), wtedy po wystawieniu dokumentu sprzedaży (faktury) nie można edytować tych danych. Zatem jeśli chcesz dostać fakturę na firmę, KONIECZNIE podaje dane firmowe podczas składania zamówienia. Podczas składania zamówienia w naszym sklepie, pola “nazwa firmy” i “NIP” są opcjonalne.

Uwaga: jeśli zdarzy się sytuacja, że złożysz zamówienie i po chwili zorientujesz się, że chciałeś fakturę na firmę, ale nie podałeś odpowiednich danych, wtedy niezwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Jeśli zdążysz przed wystawieniem dokumentów sprzedażowych, wprowadzimy dane firmowe. Pamiętaj jednak, że wyjątkowo szybko realizujemy zamówienia i musisz być szybki 🙂

Czy wysyłacie do paczkomatu?

Jak najbardziej TAK. Wszystkie oferowame przez nas opcje dostawy znajdzisz tutaj.

Masz dodatkowe pytania?

Jeśli powyżej nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, skontaktuj się z nami w wygodny dla Ciebie sposób.