Strona główna » Jak testujemy?

Jak testujemy?

Kupując cokolwiek przez Internet masz nadzieję, że dostaniesz w pełni sprawny produkt. Właśnie dlatego każdy produkt testujemy przed wysyłką do Klienta.  Na czym polega nasze testowanie? To zależy od danego produktu. Przykładowo:

  • Szczotki do ciała dokładnie oglądamy, oceniamy stan lakieru na drewnianej rączce, upewniamy się, czy włosie jest dobrze przymocowane.
  • Bidony czy pojemniki na żywność zamykamy i otwieramy (jeśli zakrętka nie jest hermetycznie zabezpieczona), sprawdzamy, czy nie są porysowane, czy nie mają jakichś wad produkcyjnych / fabrycznych.
  • Mydła ważymy, by upewnić się, że deklarowana waga jest zachowana.

Czy są produkty, których nie testujemy? Bywają takie, choć bardzo rzadko. Mowa o produktach, które znajdują się np. w fabrycznie zgrzanych blistrach. Gdybyśmy taki produkt otworzyli, Klient mógłby mieć pretensje, że wysłaliśmy mu otwarty = używany towar. Ale i w takim przypadku nie zostawiamy sprawy na pastwę losu i przypadku.

  • Po pierwsze, selekcjonujemy akcesoria, które oferujemy naszym Klientom. Oznacza to, że są to produkty sprawdzone, często także używane przez nas samych. Dzięki selekcji oferowanego towaru mamy pewność, że jest on nie tylko wysokiej jakości, ale także rzadko kiedy bywa wadliwy.
  • Po drugie, czasami kontaktujemy się z Klientem i pytamy, czy mamy przetestować przed wysyłką produkt, który jest w blistrze. Jeśli ma to być prezent, wtedy lepiej nie otwierać blistra – szansa na to, że będzie coś nie tak jest niewielka, a prezent powinien ładnie wyglądać (czyli najlepiej być w oryginalnym opakowaniu). Jeśli natomiast Klient sobie tego zażyczy, oczywiście otwieramy blister i testujemy produkt. 

Jak widzisz, dokładamy wszelkich starań, byś był zadowolony z zakupu. A jeśli mimo wszystko coś pójdzie nie tak w dalszym toku eksploatacji, pamiętaj, że masz aż 2 lata gwarancji (poznaj szczegóły naszej gwarancji). Przypomnijmy także, że jeśli nie będziesz zadowolony z zakupu, zmienisz zdanie, albo np. zakupiony produkt okaże się chybionym prezentem, możesz dokonać zwrotu, a my pokryjemy wszelkie koszty produktu i wysyłki (zobacz, jak działa u nas zwrot). 

Zapraszamy Cię na bezpieczne i udane zakupy w surfa.pl!