Jak prawdopodobnie może wiesz, w Polsce masz ustawowo zagwarantowane prawo zwrotu towaru zakupionego przez Internet. Zasady ustawowe są takie:
- Masz na to 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru.
- Sprzedawca ma obowiązek oddać Ci koszty transportu (wysyłki) poniesionej przy zakupie, ale tylko w wysokości najniższej opcji, jaką oferuje. Zatem jeśli sprzedawca ma opcję listu poleconego za 5zł i kuriera za 15zł, a Ty wybierzesz kuriera, wtedy sprzedawca (jeśli zwrócisz towar) odda Ci 5zł, a nie 15zł.
- Koszty odesłania towaru ponosi kupujący.
- Co ważne, masz do tego prawo jako konsument – a nie firma. Zatem kupując produkt na fakturę na dane firmowe, nie jesteś konsumentem.
Ale uwaga: u nas jest inaczej! Tak u nas to działa:
- U nas masz aż 100 dni na zwrot towaru! Dlaczego tak bardzo wydłużyliśmy ten okres? Po pierwsze, bo jesteśmy pewni naszych produktów; sami ich używamy, testujemy je i z czystym sercem polecamy i sprzedajemy. Po drugie, zdajemy sobie sprawę, że ktoś może kupić coś np. na prezent na urodziny, które ktoś inny ma za kilka tygodni; wtedy 14 dni by przeminęło i gdyby prezent okazał się nietrafiony, kupujący zostałby z niepotrzebnym produktem. Po trzecie, chcemy, aby nasi Klienci czuli się w pełni komfortowo podczas zakupów u nas.
- Jeśli rozmyślisz się i odeślesz nam zakupiony produkt lub produkty, oddamy Ci pełną kwotę za produkt i przesyłkę, czyli tyle, ile zapłaciłeś.
- Koszty odesłania produktu do nas będą po Twojej stronie (chyba, że oferowana forma dostawy będzie zawierała opcję darmowego zwrotu). Pamiętaj, by odesłać produkt przesyłką rejestrowaną (np. listem poleconym), by w razie jej zaginięcia można było złożyć reklamację u firmy transportowej (np. Poczty Polskiej).
- Prawo zwrotu ma u nas każdy. Nie traktujemy firm, jako kogoś gorszego od konsumentów. Dla nas Klienci są równi.
Możesz więc śmiało robić u nas zakupy. W razie problemów zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji.